για την ζυγαριά…

Posted on Updated on

Το σωματικό σας βάρος ανεβοκατεβαίνει;! Φυσικά!

Αν δεν είστε προσεκτικοί, θα μπορούσατε να καταλήξετε δίνοντας  αρκετή σημασία μόνο στη ζυγαριά. Αυτό συμβαίνει γιατί το βάρος του σώματός σας πηγαίνει πάνω-κάτω με τις συνήθεις διακυμάνσεις. Ακόμα κι αν έχετε χάσει το βάρος, το βάρος σας θα μπορούσε να αλλάζει στη ζυγαριά ανεξέλεγκτα, λόγω της κατακράτησης υγρών για πολλούς λόγους.

Είμαι κάτι παραπάνω από αυτόν τον αριθμό!!

 

Μπορεί επειδή καταναλώσατε μεγάλη ποσότητα νατρίου (τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε αλάτι) την προηγούμενη ημέρα.
Έχεις αφυδατωθεί και το σώμα σας κρατά τώρα σε νερό.
Μπορεί να κατανάλωσες ένα μεγάλο (βαρύ) γεύμα.
Για τις γ
υναίκες κάποιες μέρες του μήνα [εμμηνορροϊκός κύκλος] ανεβαίνει έως και 2 κιλά η ζυγαριά.
Φορέσατε βαριά ρούχα.

Πώς να ζυγίζεστε!

Ξέρατε ότι υπάρχει ένας «σωστός» και ένας «λάθος» τρόπος για να ζυγίζεστε; Εάν κατά λάθος ζυγίζεστε όταν το βάρος σας είναι σε διακυμάνσεις, ο αριθμός που βλέπετε θα μπορούσε να είναι πολύ αποθαρρυντικός. Απογοητευτικός.

Εδώ είναι μερικές συμβουλές για έναν αξιόπιστο αριθμό όταν ανεβαίνετε στη ζυγαριά.

Ζυγιζόμαστε το πρωί,  μετά την επίσκεψη στην τουαλέτα.
Φορέστε μόνο ελαφρά ρούχα ή ζυγίζεστε χωρίς ρούχα μετά από το ντους.
Μην φοράτε παπούτσια για να ζυγίζεστε.
Επιλέξτε μια συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας για να ζυγίζεστε.
Πάρτε ένα δευτερόλεπτο πριν κάνετε το βήμα, για να σκεφτείτε ποιος είναι ο αριθμός που περιμένετε με βάση το πόσο τηρήσατε τη διατροφή σας την περασμένη εβδομάδα.

Χρησιμοποιώντας την ζυγαριά για πρόληψη.

Η διαδικασία μπορεί να μην είναι τόσο συναρπαστική στιγμή, αλλά μπορεί ακόμα να είναι χρήσιμη. Ενώ μερικοί άνθρωποι βάζουν την ζυγαριά μακριά, άλλοι συνεχίζουν να τη χρησιμοποιούν για την τακτική ζυγίση. Αλλά πόσο σοβαρά θα πρέπει να λάβετε τον αριθμό; Οι διακυμάνσεις των 2 κιλά πάνω ή κάτω είναι φυσιολογικό, έτσι δεν υπάρχει καμία ανάγκη να ανησυχείτε για μικρές αλλαγές.

Μπορεί να θέλετε να ενημερωθείτε αν το βάρος σας ανεβαίνει κατά 5 κιλά πάνω από το βάρος του στόχου σας. Αυτό σημαίνει, ότι ήρθε η ώρα να ρίξουμε μια καλή ματιά σε διατροφή και δείτε αν έχετε ξεφύγει σε οποιαδήποτε από τις συνήθειές σας. Τρώτε μικρές ποσότητες, το φαγητό έχει επάρκεια σε πρωτεΐνη, και αποφεύγετε το πρόχειρο φαγητό;

Η ζυγαριά είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία σας για την απώλεια βάρους και την διατήρησή του! Χρησιμοποιώντας την κλίμακα/ζυγαριά σωστά μπορεί να σας βοηθήσει να παρακολουθείτε την πρόοδο και να μείνετε συγκεντρωμένοι στα πραγματικά κίνητρα. Απλά μην πάρετε μια μόνο μία μέτρηση πάρα πολύ σοβαρά. Οι αποφάσεις στη διατροφή σας και στη συμπεριφορά είναι πολύ πιο σημαντικές για τη μακροπρόθεσμη αλλαγή στο σώμα,  παρά ένας μοναχικός/μοναδικός αριθμός σε κάποια ζυγαριά.

Λιπομέτρηση..ξέρεις τι είναι αυτό; Ρίξε μία ματιά ΕΔΩ!

(διαχωρίζοντας το βάρος από το σωματικό λίπος)

Πηγή : https://www.linkedin.com/pulse/how-often-should-you-weigh-yourself-alex-brecher

 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s