Ημέρα: 18/08/2017

Press as much as you need!(english)

Posted on

By consistently doing a workout is one of the best things you can do for your health in the long run. Every year, researchers learn more and more about the benefits of frequent movement.

Exercise benefits all the tissues in your body, including the heart, blood vessels, muscle groups, bones, ligaments, tendons, immune system, intestine, liver, pancreas and brain. It is a fact that even non-exercise tissues benefit from frequent activity.
Below you will read some important aspects of muscle physiology so you can build an optimal recovery plan.

woman (119)

Exercise: a beneficial pressure

Exercise is seen as «pressure» for many organs in the body, but it differs from the negative pressure of everyday life. Exercise stimulates the cleavage, repair and growth of muscles, ligaments, tendons and bones in the process of creating a stronger body resulting in greater endurance.

During exercise, muscle groups have to perform 2 main missions:

 1. «burn» the available fuel of the body for energy (mainly glycogen, triglycerides, amino acids).

2. To contract due to electrical signals of the brain.

The muscle groups during exercise

Muscles are able to «burn» multiple types of fuel during exercise, such as glucose (from carbohydrates), fatty acids (from fat) and amino acids (from protein). The type of fuel consumed each time to produce energy depends on the intensity and duration of the exercise.

In the same way that the car’s fuel is stored in its reservoir, so the muscles are able to store glucose, fatty acids and amino acids. These three types of fuel are «burned» to produce energy in the mitochondria, the muscle cell factories, a function that reminds a lot of the burning process of the car’s fuel inside the engine.

 Glucose is stored as glycogen. Glucose is stored in each muscle cell in the form of glycogen. Glycogene is a fast-burning fuel used during high intensity exercise.

 Fatty acids are stored as triglycerides. Triglycerides are a second, but not secondary, source of energy for low intensity exercise.

 The amino acids are stored as muscle protein. Finally, the amino acids are stored in the muscle tissues as a muscle protein. Unlike glycogen and triglycerides, there is no storage space for the protein in muscle tissues. The muscle itself is the storage area of ​​amino acids.

The Joe Wicks 14 day Shred - two week workout - womens health uk
fitness woman with dumbdell


The choice of fuel depends on the intensity of the exercise.

As the intensity increases, carbohydrate consumption increases while fatty acid consumption decreases. This means that your muscle groups use fuel from the glucose store to fuel your workout, so you can get more carbohydrates!

In low-intensity exercises and workouts, fatty acids are the main fuel source and only small amounts of glucose are broken down to produce energy. As exercise intensity increases, larger amounts of glucose break down and «burn» for energy, making glucose the most prevalent source of energy.

Amino acids from the protein are in the last position of priority for energy production, as amino acids are the structural stones of the muscle tissue itself. To keep the muscle mass, it will «burn» first the glucose and fatty acids and then resort to the amino acids, which shows how «smart» the body is.

Muscular microtrauma (microtrauma)

Even if the amino acids from the muscle protein are the last choice of fuel to produce energy, microscopic tearing-tears are caused by repeated muscle contractions called «microtrauma.» These tiny strokes are one of the signs that the muscle needs restoration and this can only be done during rest.

Imagine a minor injury as a repeated wear to the car as a result of long distance driving. In the same way that replacing damaged parts of the car engine with new, better technology, so a micro-injury requires repair and restoration immediately after exercise.

Rehabilitation is vital but often underestimated and is not part of the training program as it should. It is very important to let your muscle groups rest, and to repair the minor injuries, and to replace the «fuel» consumed with the right foods.

The muscles are the largest tissue in your body and are extremely duller, since they react and respond to the type, duration and intensity of each exercise you perform. A frequently trained muscle tissue is in a constant state of remodeling, leading to increased strength, strength, flexibility and strength.

The next time you perform a workout, you must remember that your muscle groups perform a lot of tasks at the same time, such as:

1. Choose the «right» fuel! (Glycogen, triglycerides)

2. Try to be protected from muscle catabolism, that is, the breakdown of muscle protein (found in muscle tissue)!

 3. Push thousands of times in a single exercise!

Author: Cyrus Khambatta, PhD in Nutritional Biochemistry from UC Berkeley

It’s a simple process, but a fitness area needs clear knowledge and no other trend for supposedly quick and painless body effect !!

Advertisements

Πίεσε όσο χρειάζεται!

Posted on

Ακολουθώντας σταθερά μια προπόνηση είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μπορείς να κάνεις για την υγεία σου μακροπρόθεσμα. Κάθε χρόνο οι ερευνητές μαθαίνουν όλο και περισσότερα για τα οφέλη της συχνής κίνησης.

 Η άσκηση ωφελεί όλους τους ιστούς στο σώμα σου, συμπεριλαμβανομένου και της καρδιάς, των αιμοφόρων αγγείων,τις μυικές ομάδες, των οστών, των συνδέσμων, των τενόντων, του ανοσοποιητικού συστήματος, του εντέρου, του συκωτιού, του πάγκρεας και του εγκεφάλου. Είναι γεγονός πως ακόμα και οι ιστοί που δεν σχετίζονται με την άσκηση, ωφελούνται από την συχνή δραστηριότητα.

 Παρακάτω θα διαβάσεις κάποιες σημαντικές πτυχές της φυσιολογίας των μυών ώστε να μπορέσεις να κατασκευάσεις ένα βέλτιστο πλάνο αποκατάστασης.

 Άσκηση: μια ωφέλιμη πίεση

 Η άσκηση θεωρείται σαν “πίεση” για πολλά όργανα του σώματος,  αλλά διαφέρει από την αρνητική πίεση της καθημερινότητας. Η άσκηση διεγείρει την διάσπαση, επιδιόρθωση και ανάπτυξη των μυών, συνδέσμων, τενόντων και οστών, στην διαδικασία της δημιουργίας ενός δυνατότερου σώματος με αποτέλεσμα μεγαλύτερη αντοχή.

 Κατά την διάρκεια της άσκησης, οι μυικές ομάδες πρέπει να εκτελέσουν 2 κύριες αποστολές:

 1. Να “κάψουν” το διαθέσιμο καύσιμο του οργανισμού για ενέργεια (κυρίως γλυκογόνο, τριγλυκερίδια, αμινοξέα).

2. Να συσπώνται λόγω ηλεκτρικών σημάτων του εγκεφάλου.

 Οι μυικές ομάδες κατά την διάρκεια της άσκησης

 Οι μύες έχουν την δυνατότητα να “καίνε” πολλαπλά είδη καυσίμων κατά την διάρκεια της άσκησης, όπως την γλυκόζη (από τους υδατάνθρακες), τα λιπαρά οξέα (από το λίπος) και τα αμινοξέα (από την πρωτεΐνη). Το είδος του καύσιμου που καταναλώνεται κάθε φορά για την παραγωγή ενέργειας εξαρτάται από την ένταση και την διάρκεια της άσκησης.

 Με τον ίδιο τρόπο που το καύσιμο του αυτοκινήτου αποθηκεύεται στο ρεζερβουάρ του, έτσι και οι μύες έχουν την δυνατότητα να αποθηκεύουν γλυκόζη, λιπαρά οξέα και αμινοξέα. Αυτά τα 3 είδη καυσίμων “καίγονται” για την παραγωγή ενέργειας στα μιτοχόνδρια, τα εργοστάσια των κυττάρων των μυών, λειτουργία που θυμίζει πολύ την διαδικασία καύσης του καυσίμου του αυτοκινήτου μέσα στην μηχανή.

 Η γλυκόζη αποθηκεύεται ως γλυκογόνο . Η γλυκόζη βρίσκεται αποθηκευμένη σε κάθε μυικό κύτταρο με την μορφή γλυκογόνου. Το γλυκογόνο είναι ένα ταχειάς καύσεως καύσιμο που χρησιμοποιείται κατά την διάρκεια άσκησης με υψηλή ένταση.

 Τα λιπαρά οξέα αποθηκεύονται ως τριγλυκερίδια . Τα τριγλυκερίδια αποτελούν μια δεύτερη, αλλά όχι δευτερεύουσα, πηγή ενέργειας για την άσκηση με χαμηλή ένταση.

 Τα αμινοξέα αποθηκεύονται σαν πρωτεΐνη των μυικών ομάδων. Τέλος τα αμινοξέα αποθηκεύονται στους μυϊκούς ιστούς σαν μυική πρωτεΐνη. Αντίθετα με το γλυκογόνο και τα τριγλυκερίδια, δεν υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για την πρωτεΐνη στους μυϊκούς ιστούς. Ο ίδιος ο μυς είναι ο αποθηκευτικός χώρος των αμινοξέων.

fitness woman with dumbdell

 Η επιλογή του καύσιμου εξαρτάται από την ένταση της άσκησης.

Καθώς αυξάνεται η ένταση, η κατανάλωση υδατανθράκων αυξάνεται,  ενώ παράλληλα μειώνεται η κατανάλωση λιπαρών οξέων. Αυτό σημαίνει πως οι μυικές ομάδες σου χρησιμοποιούν καύσιμο από τον αποθηκευτικό χώρο της γλυκόζης για να τροφοδοτήσουν την προπόνηση σου, έτσι μπορείς να προσλαμβάνεις περισσότερους υδατάνθρακες!

 Σε χαμηλής έντασης ασκήσεις και προπονήσεις τα λιπαρά οξέα αποτελούν την κύρια πηγή καυσίμου και μόνο μικρές ποσότητες γλυκόζης διασπώνται για την παραγωγή ενέργειας. Καθώς η ένταση της άσκησης αυξάνει, μεγαλύτερες ποσότητες γλυκόζης διασπώνται και “καίγονται” για ενέργεια, κάνοντας την γλυκόζη επικρατέστερη πηγή ενέργειας.

 Τα αμινοξέα από την πρωτεΐνη βρίσκονται στην τελευταία θέση της προτεραιότητας για την παραγωγή ενέργειας, δεδομένου πως τα αμινοξέα είναι οι δομικοί λίθοι του ίδιου του μυικού ιστού. Για να διατηρήσει ο μυς την μάζα του, θα “κάψει” πρώτα την γλυκόζη και τα λιπαρά οξέα και μετά θα καταφύγει στα αμινοξέα, γεγονός που δείχνει πόσο “έξυπνος” είναι ο οργανισμός.

Μυικοί μικροτραυματισμοί  (microtrauma)

 Ακόμα και αν τα αμινοξέα από την μυική πρωτεΐνη αποτελούν την τελευταία επιλογή καυσίμου για την παραγωγή ενέργειας, προκαλούνται μικροσκοπικές ρίξεις-σχισίματα από τις επαναλαμβανόμενες μυικές συσπάσεις που ονομάζονται » microtrauma» . Αυτές οι μικροσκοπικές ρίξεις είναι ένα από τα σημάδια πως ο μυς χρειάζεται αποκατάσταση και αυτό μπορεί να γίνει μόνο κατά την διάρκεια της ξεκούρασης.

 Φαντάσου έναν μικροτραυματισμό σαν μια επαναλαμβανόμενη φθορά στο αμάξι ως συνέπεια της οδήγησης σε μακρινές αποστάσεις. Με τον ίδιο τρόπο που αντικαθιστάς κατεστραμμένα κομμάτια της μηχανής του αυτοκινήτου με νέα, καλύτερης τεχνολογίας, έτσι και ένας μικροτραυματισμός απαιτεί επιδιόρθωση και αποκατάσταση αμέσως μετά την άσκηση.

 Η αποκατάσταση είναι ζωτικής σημασίας αλλά συχνά υποτιμάται και δεν αποτελεί κομμάτι του προπονητικού προγράμματος, όπως κανονικά θα έπρεπε. Είναι πολύ σημαντικό να αφήνεις τις μυικές ομάδες σου να ξεκουράζονται, και να επιδιορθώνουν τους μικροτραυματισμούς, και να αντικαθιστάς το “καύσιμο” που καταναλώθηκε με τις κατάλληλες τροφές.

 Οι μύες αποτελούν τον μεγαλύτερο ιστό στο σώμα σου και είναι εξαιρετικά εύπλαστοι,  αφού αντιδρούν και ανταποκρίνονται στο είδος, την διάρκεια και την ένταση της κάθε άσκησης που εκτελείς. Ένας συχνά ασκούμενος μυικός ιστός βρίσκεται σε μια διαρκή κατάσταση αναδιαμόρφωσης, οδηγούμενος σε αυξημένη αντοχή, δύναμη, ευελιξία και ισχύ.

 Την επόμενη φορά που θα εκτελέσεις μια προπόνηση, πρέπει να θυμάσαι πως οι μυικές ομάδες σου εκτελούν ένα πλήθος εργασιών ταυτόχρονα, όπως:

 1. Επιλέγουν το “σωστό”καύσιμο! (γλυκογόνο,τριγλυκερίδια)

 2. Προσπαθούν να προστατευτούν από τον μυικό καταβολισμό, δηλαδή την διάσπαση της μυικής πρωτεΐνης (που βρίσκεται στον μυικό ιστό)!

 3. Συσπώνται χιλιάδες φορές σε μια μόνο άσκηση!

Συγγραφέας: Cyrus Khambatta, PhD στην διατροφική βιοχημεία από το UC Berkeley

Είναι απλή διαδικασία, αλλά o χώρος του fitness έχει ανάγκη από ξεκάθαρη γνώση και όχι άλλο ένα trend για υποτιθέμενο γρήγορο και ανώδινο αποτέλεσμα στο σώμα!!