Ο τρόπος που λειτουργεί ο εγκέφαλός μου και η σχέση μου με την αναβλητικότητα

Posted on

Ένα δικό μου άρθρο φιλοξενεί η φίλη/blogger Κατερίνα στον δικό της διαδικτυακό χώρο the KM Project. Ξεκινά κάπως έτσι:the KM Projects (3)Από μικρή ηλικία οι γονείς διδάσκουν την σειρά των πραγμάτων.  Με το πρωινό ξύπνημα  ξεκινά και το πρόγραμμα της ημέρας . Λίγο ή πολύ, όλοι μας έχουμε ένα τέτοιο πρόγραμμα από την τρυφερή ηλικία των 4-5 χρονών ,συνήθως στο νηπιαγωγείο. Αρχίζουμε να επαναστατούμε σε αυτό το πρόγραμμα  όταν εισβάλλει η ηλικία της  εφηβείας, της επανάστασης και της αμφισβήτησης. Τότε ξεκινά ένα στάδιο αναβλητικότητας  σε οτιδήποτε είναι προγραμματισμένο.  Αρνείσαι να πας στο σχολείο, αρνείσαι να παρακολουθήσεις ή να ακούσεις  το δάσκαλο ή τον γονιό σου, αρνείσαι  και ταυτόχρονα αμφιβάλλεις για την σημασία που έχει πραγματικά αυτή η σειρά στη ζωή σου!

«Συμμάζεψε το δωμάτιό σου», σημαίνει βάλε μία σειρά στα πράγματά σου. «Διάβασε τα μαθήματά σου», σημαίνει  να βάλεις μία σειρά σε αυτά που χρειάζεται να μάθεις. «Κάνε το μπάνιο σου», σημαίνει να…   συνέχεια στο the km project

 

5 thoughts on “Ο τρόπος που λειτουργεί ο εγκέφαλός μου και η σχέση μου με την αναβλητικότητα

    Good VS Bad nutrition (Vol.1) « patzaroula said:
    21/08/2017 στο 13:41

    […] of the act, however, is polllaaaaa kilometers. Why; For starters will tell you that it is tiring to changing habits . If you start a balanced diet plan will need to change many practices in your everyday life: […]


    https://polldaddy.com/js/rating/rating.js

    Μου αρέσει!

    […] Γιατί; Για αρχή θα σας πω πως είναι κουραστικό να αλλάζεις συνήθειες. Αν ξεκινήσεις ένα ισορροπημένο πλάνο διατροφής θα […]

    Μου αρέσει!

    […] του εντέρου, του συκωτιού, του πάγκρεας και του εγκεφάλου. Είναι γεγονός πως ακόμα και οι ιστοί που δεν […]


    https://polldaddy.com/js/rating/rating.js

    Μου αρέσει!

    […] σχέση με το σώμα  είναι προϋπόθεση για να υπάρξει  αληθινή παρέμβαση στην υγεία και το σωματικό βάρος , με σκοπό τη […]

    Μου αρέσει!

    […] βάρη πιο συχνά, οπότε η ξαφνική (για το σώμα) βόλτα στη λαϊκή αγορά της γειτονιάς να μην σε κουράζει πλέον τόσο […]

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

