Έκανα λάθος.Εσύ τι θα έκανες;

Posted on

Πόσα λάθη κάνει κάποιος στην πορεία της ζωής του; Αμέτρητα. Σημαντικά λάθη αλλά και ασήμαντα. Με ποιά θα ασχοληθείς περισσότερο; Μα, να μην ρωτώ τα αυτονόητα !!Τα σημαντικά λάθη είναι αυτά που μας κάνουν καλύτερους. Όμως, τα παραδέχεσαι ως λάθη ή βρίσκεις δικαιολογίες;

To  tip της 18ης και 17ης και 16ης και της 15ης ημέρας :

Είσαι άνθρωπος και κάνεις λάθη.

το λάθος και η μεταμόρφωση..

 

Είμαι άνθρωπος, άρα κάνω λάθη. Όπως κατάλαβες έκανα λάθος τους υπολογισμούς μου στην #αντίστροφημέτρηση… Παρέβλεψα κάποιες ημέρες. Νιώθω άσχημα με τον εαυτό μου. Επιτρέπω να με παρασύρει ο συναισθηματισμός που έχω από μικρό παιδί. Βάζω όμως ένα χρονικό όριο, σε αυτό το μικρό λάθος. Θα στεναχωρηθώ και θα ντραπώ για 5 λεπτά. Μου αρκούν.

Εσύ μπορεί να στεναχωρηθείς σε ένα λάθος για πολύ περισσότερο, αλλά δεν στο συνιστώ.

Αφού πέρασαν 5 λεπτά νιώθοντας στεναχωρημένη, μπαίνει αμέσως το μυαλό μου σε δράση. Τι κι αν έκανα λάθος ;! Πιθανόν να μην έδωσα την σημασία που χρειαζόταν. Αφέθηκα και λίγο στο όμορφο ελληνικό καλοκαίρι, αλλά μου έδωσε την ευκαιρία το λάθος μου για το σημερινό άρθρο.

Ναι, έκανα λάθος εκτίμηση της κατάστασης, έδωσα αλλού προτεραιότητα, όπως πολύ συχνά κάνεις κι εσύ. Το παραδέχομαι, συμφιλιώνομαι και προχωράω παρακάτω.

Είσαι ένας υπέροχος ,ξεχωριστός άνθρωπος και εσύ!!Τα λάθη σου μπορεί να επηρέασαν τους ανθρώπους που έχεις γύρω σου. Μπορεί όμως τα λάθη που έχεις κάνει να στράφηκαν εναντίον σου, όπως στην εικόνα. Σου προτείνω μια λύση:

Παραδέξου τα λάθη σου, σε μαθαίνουν πράγματα για σένα. Συμφιλιώσου ή κάνε μία συμφωνία με τον εαυτό σου ή τον άνθρωπο που ενοχλήθηκε από το λάθος σου και προχώρα παρακάτω. Χρειάζεται να το προσπαθήσεις πολύ, αν δεν το έχεις ξανακάνει. Μην πάρεις τον εύκολο δρόμο και το αφήσεις για αύριο. Σήμερα είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για συμφωνίες.

Το παρακάτω στη ζωή αξίζει περισσότερο.Μην αγκαλιάσεις το λάθος σου για μια ζωή!

Αυτό το άρθρο μου θύμησε μια φίλη μου blogger και ένα όμορφο άρθρο της. Σε ευχαριστώ,Ελένη για το άρθρο σου. Ρίξε μια ματιά στο link:

Το κορίτσι που έκλαιγε.

Blog : http://myfortysomethingworld.wordpress.com

Και αν σου άρεσε το άρθρο μπορείς πάντα να το μοιραστείς με τους φίλους σου στα παρακάτω link…

Patzaroula on Google+

Patzaroula on Facebook

Patzaroula on Instagram

Και αν δεν ξέρεις για ποιόν λόγο υπάρχει η #αντίστροφημέτρηση πάτα εδώ :http://wp.me/P2qhnY-i8

 

2 thoughts on “Έκανα λάθος.Εσύ τι θα έκανες;

    […]  Παρακάτω θα διαβάσεις κάποιες σημαντικές πτυχές της φυσιολογίας των μυών ώστε να μπορέσεις να κατασκευάσεις ένα βέλτιστο πλάνο αποκατάστασης. […]


    https://polldaddy.com/js/rating/rating.js

    Μου αρέσει!

    eleniplus said:
    31/08/2015 στο 08:24

    Τα λάθη είναι για εμάς τους ανθρώπους και όπως σωστά τα λες τα αφήνουμε πίσω και προχωράμε, λίγο καλύτεροι, λίγο πιο υποψιασμένοι, λίγο πιο σοφοί.
    Σε ευχαριστώ για την αναφορά 😉

    Φιλιά πολλά
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

