ΣΦΙΧΤΑ ΟΠΙΣΘΙΑ ΤΩΡΑ!…

Posted on Updated on

Οοο, έτσι γίνετε λοιπόν!!!
Ευχαριστώ για το άρθρο σου «oxi mono mamades»..

Είναι μια καλή ευκαιρία τώρα το καλοκαιράκι να γυμνάσεις, να τονώσεις και να σμιλέψεις τους γλουτούς σου. Έτσι,όχι μόνο θα έχεις γυμνασμένους και όμορφους γλουτούς, αλλά ταυτόχρονα με τις ασκήσεις αυτές θα μειώσεις την κυταρρίτιδα που συσσωρεύεται σε αυτά τα δύσκολα σημεία.

Είναι ασκήσεις που γίνονται εύκολα στο σπίτι, δεν απαιτούν πολύ χρόνο, αλλά αν τις κάνεις 2 έως 3 φορές την εβδομάδα, θα δεις θεαματικά αποτελέσματα.

Αν από την αρχή δε μπορείς να κάνεις όσες επαναλήψεις σου λέει η άσκηση, δεν είναι ανάγκη να το βάζεις κάτω. Ξεκίνα με λιγότερες και σιγά σιγά αύξησέ τις.

ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΩΤΗ: Αφού σταθείς σε στάση γέφυρα, σήκωσε το ένα πόδι σου επάνω και ανεβοκατέβασέ το για 50 φορές ή όσες φορές μπορείς. Επανάλαβε και με το άλλο πόδι.

ΑΣΚΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ: Μια πολύ γνωστή αλλά αποτελεσματική άσκηση, όπου καθόμαστε στα γόνατα και με λυγισμένο πόδι κάνουμε άρσεις έως να φτάσουμε τις 100 επαναλήψεις. Μετά αλλάζουμε πόδι.

 

ΑΣΚΗΣΗ ΤΡΙΤΗ: Σε ευθεία και όρθια στάση του σώματος, κάνε 100 επαλήψεις του ενός ποδιού προς τα πίσω κρατώντας το τεντωμένο. Επανάλαβε στο άλλο πόδι.

ΑΣΚΗΣΗ ΤΕΤΑΡΤΗ: Στην άσκηση αυτή κάνουμε 50 καθίσματα αλλά κάθε φορά που σηκωνόμαστε, σηκώνουμε μία το ένα πόδι μία το άλλο.

ΑΣΚΗΣΗ ΠΕΜΠΤΗ: Πλαινές προβολές του ενός και του άλλου ποδιού. Επανάλαβε 100 φορές στο κάθε πόδι.

Αν κάνεις τις παραπάνω ασκήσεις προσθέτοντας ένα μικρό βαράκι ενός κιλού στο κάθε πόδι, θα δεις ακόμη πιο γρήγορα τα οπίσθιά σου να σφίγγουν και να παίρνουν ωραίο σχήμα!

Σήκω από τον καναπέ, το κρεβάτι, άσε για λίγο τις δουλειές και τις υποχρεώσεις και αφιέρωσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου…..

Δεν είναι αργά να αρχίσεις να έχεις σφιχτά οπίσθια!

oxi mono mamades

c60cf75041ed1b1e7bb38985f8803f8f

ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΙΑΣ «FIT» ΜΑΜΑΣ…..

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟΥΣ ΣΜΙΛΕΜΕΝΟΥΣ ΓΛΟΥΤΟΥΣ!

Είναι μια καλή ευκαιρία τώρα το καλοκαιράκι να γυμνάσεις, να τονώσεις και να σμιλέψεις τους γλουτούς σου. Έτσι,όχι μόνο θα έχεις γυμνασμένους και όμορφους γλουτούς, αλλά ταυτόχρονα με τις ασκήσεις αυτές θα μειώσεις την κυταρρίτιδα που συσσωρεύεται σε αυτά τα δύσκολα σημεία.

Είναι ασκήσεις που γίνονται εύκολα στο σπίτι, δεν απαιτούν πολύ χρόνο, αλλά αν τις κάνεις 2 έως 3 φορές την εβδομάδα, θα δεις θεαματικά αποτελέσματα.

Αν από την αρχή δε μπορείς να κάνεις όσες επαναλήψεις σου λέει η άσκηση, δεν είναι ανάγκη να το βάζεις κάτω. Ξεκίνα με λιγότερες και σιγά σιγά αύξησέ τις.

ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΩΤΗ: Αφού σταθείς σε στάση γέφυρα, σήκωσε το ένα πόδι σου επάνω και ανεβοκατέβασέ το για 50 φορές ή όσες φορές μπορείς. Επανάλαβε και με το άλλο πόδι.

ΑΣΚΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ: Μια πολύ γνωστή αλλά αποτελεσματική άσκηση, όπου καθόμαστε στα γόνατα και με λυγισμένο…

Δείτε την αρχική δημοσίευση 133 επιπλέον λέξεις

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s