ασκήσεις κοιλιακών Γ’

Posted on Updated on

http://www.exrx.net/WeightExercises/RectusAbdominis/BWSitUpAD.html

Κοιλιακοί με ελεύθερα χέρια

Οδηγίες

Προετοιμασία

Ξαπλώστε σε ύπτια θέση στο χαλί ή έναν πάγκο με τα ισχία λυγισμένα και τα πόδια στο πάτωμα ή τον πάγκο. Τοποθετήστε τα πόδια κάτω από σταθερό αντικείμενο ή σε ασφαλή χαμηλή προεξοχή, εφόσον απαιτείται για να κρατήσει τα πόδια προς τα κάτω. Επεκτείνετε τα χέρια δίπλα στα ισχία.

Εκτέλεση

Σηκώστε τον κορμό από το χαλί ή έναν πάγκο με την κάμψη της μέσης και των γοφών. Επιστροφή μέχρι το πίσω μέρος των ώμων στο χαλάκι επαφής ή πάγκο. Επαναλάβετε.

Σχόλια

Εάν το  πάνω μέρος της πλάτης δεν έρχεται τελείως προς τα κάτω στο τέλος της κίνησης, τότε οι κοιλιακοί μυς μπορεί να εμπλέκονται στην άσκηση μόνο ισομετρικά . Μην ενεργοποιήσετε τους μυς των ποδιών βάζοντας δύναμη, απλά κρατήστε τα πόδια σε ουδέτερη θέση για να βοηθήσουν στην κίνηση.

Κίνηση με λιγοτερη δυσκολία

Η κίνηση  μπορεί να διευκολυνθεί με την εκτέλεση σε  πάγκο με ελαφριά κλίση.

Κίνηση με περισσότερη δυσκολία

Η άσκηση μπορεί να γίνει πιο προκλητική,  σταυρώνοντας τα χέρια στο στήθος.

 

Πηγή: http://www.exrx.net/index.html

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s