ασκήσεις κοιλιακών Α’

Posted on Updated on

http://www.exrx.net/WeightExercises/Obliques/WtTwistingSitUp.html
Κάμψεις κορμού με στροφή   

Οδηγίες

Προετοιμασία

Τοποθετήστε τα πόδια κάτω από χαμηλό ακίνητο αντικειμένο. Ξαπλώστε ύπτια στο πάτωμα ή χαλί με τα ισχία και τα γόνατα λυγισμένα. Κρατήστε το βάρος πίσω από το λαιμό και με τα δύο χέρια.

Εκτέλεση

Κάντε κάμψη  και συστροφή της  μέσης προς μία κατεύθυνση αυξάνοντας την κάμψη του κορμού  λυγίζοντας τα ισχία. Επιστροφή μέχρι πίσω από τους ώμους σε επαφή με το  πάτωμα ή χαλί. Επαναλάβετε με την άλλη πλευρά με εναλλασσόμενη κίνηση.

Σχόλια

 Άσκηση που μπορεί να γίνει χωρίς προστιθέμενο βάρος , μέχρι να  απαιτηθεί μεγαλύτερη αντίσταση. Προσθέστε περισσότερο βάρος ή να εκτελέσετε σε πάγκο με κλίση για να αυξήσετε την αντίσταση.  Ορισμένα άτομα μπορεί να χρειαστεί να κρατήσουν  το λαιμό τους σε ουδέτερη θέση, στο διάστημα μεταξύ του πηγουνιού και του στέρνου. Επίσης η άσκηση εκτελείται και με βάρος που θα τοποθετηθεί στο στήθος. Αν το πάνω μέρος της πλάτης δεν κατέβει εντελώς στο τέλος της μετακίνησης, οι  κοιλιακοί μυς μπορεί μόνο ισομετρικά να  εμπλέκονται στην άσκηση. Δοκιμαστε το σπίτι ή στο γυμναστήριο.

Πηγή:  http://www.exrx.net/index.html

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s