Οι κοιλιακοί σας μυς που «βρίσκονται» ?

λίπος στην κοιλιάΌσο κι αν ακουστεί περίεργο σε  μερικούς ,το κομμάτι του σώματος που δείχνει ένα γυμνασμένο και υγιές σώμα είναι οι κοιλιακοί. Πολλοί άνδρες το θεωρούν ως το δυνατό τους σημείο για να έχουν πολλές κατακτήσεις στο αντίθετο φύλλο. Και δεν έχουν άδικο ,εφόσον για να επιλέξεις το ταίρι σου λαμβάνεις υπόψη σου και την σωματική διάπλαση του ετερώνυμου φύλλου, είτε άνδρας είτε γυναίκα .Οι κοιλιακοί  μυς ,αλλά γενικότερα ένας δυνατός  κορμός σε  ένα σώμα βοηθά πολύ και στην διατήρηση της καλής υγείας και σε ένα ευκίνητο σώμα. Αλλά πως μπορούμε να διατηρήσουμε τον κορμό μας γερό και δυνατό? Πως μπορούμε να κάνουμε τους κοιλιακούς μας να ξεχωρίζουν όταν περπατάμε στην παραλία για να μαγνητίζονται  τα βλέμματα? Αν ο στόχος μας για το καλοκαίρι είναι να απαλλαγούμε από το περιττό μας βάρος αλλά και να δείξουμε σε όλους ότι είμαστε δυνατοί και υγιείς θα πρέπει να μάθουμε και τον τρόπο που θα μας οδηγήσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Για αρχή θα πρέπει να διευκρινίσουμε πως δεν υπάρχει πιθανότητα να εμφανιστούν οι κοιλιακοί μας από την μία μέρα στην άλλη,  εκτός και αν έχουμε σκοπό να κάνουμε χειρουργική επέμβαση , όπως η λιποαναρρόφηση. Ο τρόπος με τον οποίο θα το καταφέρουμε είναι ένας συνδυασμός καλής διατροφής , τακτικής εξάσκησης  και – εφόσον υπάρχει αρκετό λίπος στην περιοχή αυτή –μια μεγάλη δόση επιμονής . Θα χρειαστείς δύο βασικά στοιχεία  :

α) ένα αρκετά ανεπτυγμένο σύστημα ορθού και πλαγίων κοιλιακών μυών και

β) χαμηλά επίπεδα υποδόριου λίπους.

Ο ορθός κοιλιακός μυς (rectum abdominis)  ,αυτός ο μυς που μοιάζει στο σώμα σαν έξη κουτάκια (six pack muscle), εκτείνετε από  το τέλος του θώρακα ως  το  επάνω μέρος των γοφών. Υπάρχουν ζώνες συνδετικού μυϊκού  ιστού όπου γυμνάζοντας αυτές τις  ζώνες δημιουργούνται σαν ‘κομμάτια’ κάτω από το δέρμα  .Για να μπορέσει να εμφανιστεί ο ορθός κοιλιακός θα πρέπει να περιοριστεί πολύ  το υποδόριο λίπος .Όσο και αν γυμνάζει  κανείς τους κοιλιακούς  και  μεγαλώνει τον όγκο και την δύναμή τους  δεν θα εμφανιστούν στην επιφάνεια αν υπάρχει ένα μεγάλο στρώμα από λίπος  το οποίο γεμίζει τα κενά μεταξύ των ζωνών ,και απλά ‘πετρώνει’  την περιοχή της κοιλιάς. Οπότε χρειάζεται να έχουμε χαμηλό ποσοστό σωματικού λίπους για να μπορούν οι μυς να αναδεικνύονται και κατά συνέπεια  να έχουμε όμορφους κοιλιακούς. Αλλά έχοντας χαμηλό ποσοστό σωματικού και κυρίως κοιλιακού λίπους  χρειάζεται έπειτα να ‘χτίσουμε’  τον ορθό κοιλιακό μυ ,να αυξήσουμε το μέγεθός του με ένα σωστό ασκησιολόγιο και με καλή διατροφή.

woman  (123)
γυμνασμένοι κοιλιακοί

Αν είστε από αυτούς που είναι γενετικά προικισμένοι με ένα όμορφο και δυνατό κορμό όπου οι απλές ασκήσεις κοιλιακών βοηθούν άμεσα στην ανάπτυξη του μυ ,τότε οι ασκήσεις με τις οποίες θα έχετε αποτελέσματα είναι ευρέως γνωστές. Για παράδειγμα μπορείτε να κάνετε τους απλές κινήσεις στο έδαφος όπως μικρές κινήσεις  του κορμού  προς   τα πάνω (ροκανίσματα) ή μεγάλες κινήσεις του κορμού πάνω σε Fit Ball.

Αν όμως οι κοιλιακοί μυς είναι για πολύ καιρό στην αδράνεια ,υπάρχει πιθανότητα να είναι πολύ αδύνατοι και αδύναμοι ,πράγμα που σημαίνει πως χρειάζεται να τους δυναμώσετε φτιάχνοντας  νέες μυϊκές ίνες με έντονες και δυναμικές ασκήσεις .

Για παράδειγμα ασκήσεις σε μηχάνημα κοιλιακών με αρκετό βάρος – αντίσταση και λίγες επαναλήψεις ,συνδυαστικά με την εκγύμναση των άνω και κάτω  ραχιαίων μυών για την σωστή ενδυνάμωση ολόκληρου του κορμού και την σωστή στήριξη της σπονδυλικής στήλης. Δεν χρειάζεται να γυμνάζεις τους κοιλιακούς κάθε μέρα ούτε  να κάνεις δεκάδες επαναλήψεις  για να κουράζεις το σώμα σου .

Δυο με τρεις φορές την εβδομάδα ,όπως ακριβώς γυμνάζετε και το υπόλοιπο σώμα , είναι αρκετό για να αρχίσεις να ανακαλύπτεις  πάλι το σώμα σου και να σου αποκαλύπτεται  η ομορφιά του.

E-mail : patzaloula@yahoo.gr

Advertisements

3 thoughts on “Οι κοιλιακοί σας μυς που «βρίσκονται» ?

  1. Αχ, βρε Πατζαρούλα, κάνω χρόνια γυμναστική, έχω δυνατούς κοιλιακούς, αλλά τα 2-3 παραπανίσια κιλά μου τους κρύβουν! Άτιμη ζωή, άτιμη κοιλιακοί! Αν έχεις να μου προτείνεις κάτι, είμαι όλη αφτιά!!!

    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    Μου αρέσει!

    1. Είμαι σίγουρη πως τρως ισορροπημένα.Σου αναγνωρίζω την πρόθεσή σου να κρατάς το σώμα σου σε καλή φυσική κατάσταση.Σκέψου όμως, πως όλοι αυτοί που έχουμε κοιλιακούς μυς και φαίνονται όταν φοράμε μαγιό, είμαστε στρατιώτες.Παραμένουμε πιστοί στη διατροφή και το ασκησιολόγιό μας και βρίσκουμε αρκετή χαρά από αυτό.»Θυσιάζουμε» τις απλές χαρές όπως του παγωτού με έξτρα σαντιγύ και έξτρα σιρόπι βύσσινο.Όταν θελήσεις να πειραματιστείς σε κάτι πιο συγκεκριμένο, για να αποκαλύψεις την ομορφιά του σώματος σου που απλά κρύβεται,τότε είμαι πρόθυμη να σε βοηθήσω, αφιλοκερδώς.Μόνο σε συγκεκριμένο πλαίσιο και σε συγκεκριμένες συνθήκες μπορούμε να καταφέρουμε έναν ρεαλιστικό στόχο.Σε ευχαριστώ που συμμετέχεις στο Blog μου ενεργά!!

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Πρώτα πρώτα, σε ευχαριστώ για την προσφορά να με βοηθήσεις! Δεύτερον, είμαι (σχετικά) πειθαρχημένη τις καθημερινές, αλλά το «πρόβλημά» μου είναι πως δεν μπορώ να στερηθώ τις μικρές απολαύσεις της ζωής: 2-3 τσιπουράκια όταν βγω έξω με τα μεζεδάκια τους, ένα γλυκό που και που, μια βραδιά με πίτσα ή σουβλάκια στο σπίτι… Αλλά έχεις δίκιο, μόνο αν είσαι προσηλωμένος στο στόχο μπορείς να δεις διαφορά. Τα φιλιά μου και καλημέρα. (Και εννοείται διαβάζω με μεγάλη προσοχή το blog σου αφού έχεις ενδιαφέροντα θέματα!)

        Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s